Audyt SEO oferta

Informacja to klucz do sukcesu. Pozyskaj je, inwestując w audyt SEO.

Nie ma dobrego momentu na to, by zlecić przeprowadzenie audytu witryny. Wnioski z dokumentu końcowego stanowią zazwyczaj dobry impuls do rozwoju funkcjonującej już witryny, która jest nieproduktywna. O tym, czym jest audyt SEO, dlaczego warto zlecić jego wykonanie i jakie informacje znajdziesz w kończącym go raporcie, przeczytasz po przejściu na podstronę audyt SEO. Niżej znajdziesz moją ofertę.

Wykonuję audyty SEO. W ich podsumowaniach odnoszę się do różnych kwestii technicznych i czynników zewnętrznych, które uniemożliwiają Twojej witrynie osiągnięcie podium branżowych wyników wyszukiwania. Partnerzy, którzy zdecydowali się skorzystać z mojego doświadczenia i zamówili audyt SEO, znaleźli w raporcie dodatkowo informacje o tym, jak zminimalizować zjawisko porzuconych koszyków i poprawić konwersję. Na wykonanie audytu i przygotowanie podsumowania potrzebuję od 2 do 10 tygodni. Cena analizy zależna jest od jej zakresu i wielkości witryny. Wynosi od 800 zł netto.

Audyt SEO witryny traktuj jako inwestycję. Wycena tej analizy jest zawsze adekwatna do kosztów i pracy, którą muszę wykonać, żeby dostarczyć Ci niezbędne informacje oraz wskazać sposób rozwiązania wykazanych problemów. Chcesz dowiedzieć się, ile będzie kosztowało wykonanie audytu Twojej strony? Wyślij e-mail na: czesc@seomariusz.pl. Nie zapomnij o umieszczeniu we wiadomości adresu witryny.