Wielokrotnie podkreślam, że SEO to nie koszt a długoterminowa inwestycja. Cykliczny, rolowany proces. Dla wielu dobra inwestycja, której ryzyko polega na wpływie fluktuacji – częstych aktualizacji algorytmu wybranej wyszukiwarki – na ruch organicznych wyników wyszukiwania.
Inwestując w pozycjonowanie stron powinieneś lub powinnaś czerpać korzyści. Moja w tym rola, byś w realnym czasie osiągnęła lub osiągnął zwrot z inwestycji. Pozycjonuję strony www i sklepy internetowe. Duże i małe projekty. Zgodnie z przyjętym planem.
Poniżej znajdziesz kilka przykładowych wykresów z Google Search Console. To projekty e-commerce i dotyczące usług. Zapytania z intencją zakupową, o usługi oraz informacyjne:
Poniżej znajdziesz kilka przykładowych projektów, które rozwijam. Potraktuj te zestawienia wyłącznie poglądowo. Zwróć uwagę na następujący rok po roku przychód w ostatniej kolumnie. O jego maksymalizację zwykle walczymy:
Jeśli chcesz porozmawiać o pozycjonowaniu firmy, zadzwoń do mnie pod numer 607-308-754. Bez umowy z długim terminem wypowiedzenia dowiesz się, co możesz zyskać, inwestując w SEO i jakie jest ryzyko tej inwestycji.