Tanie pozycjonowanie stron

Tanie pozycjonowanie stron to temat, który często wzbudza kontrowersje zarówno wśród początkujących, jak i doświadczonych specjalistów w dziedzinie SEO. W niniejszym artykule postaram się przybliżyć kluczowe aspekty skutecznego, a jednocześnie niedrogiego pozycjonowania stron, zarówno dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z SEO, jak i dla tych, którzy posiadają już w tej dziedzinie pewne doświadczenie....

Pozycjonowanie PrestaShop

PrestaShop to dość plastyczny skrypt. Korzystający z niego właściciel firmy ma do dyspozycji szereg rozwiązań umożliwiających przyciągnięcie nowych użytkowników oraz skłonienie ich do wykonania oczekiwanego działania — dokonania zakupu. Skupię się na tych, które wyczerpią pozycjonowanie PrestaShop. Kilka słów o platformie PrestaShop PrestaShop jest darmowym skryptem. Platforma umożliwia tworzenie i zarządzanie sklepami internetowymi. Od lat...

Pozycjonowanie WordPress

WordPress to obecnie najbardziej popularny CMS, czyli system zarządzania treścią. Ten skrypt wybierany jest głównie do budowy i obsługi stron internetowych. WordPress z rozszerzeniem może funkcjonować jako niewielki sklep internetowy. Jako że oparty jest o licencję General Public License (GNU), jest w zupełności darmowy i może bezpłatnie go pobrać każdy użytkownik Internetu. Pierwszy WordPress ujrzał...

Linkowanie wewnętrzne na przykładzie bloga WordPress

Linkowanie wewnętrzne to ważny element dobrze przygotowanej strony. To fundament wysokiej pozycji w wyszukiwarce. Bardzo często potencjał linkowania wewnętrznego jest niewykorzystywany, co utrudnia cały proces pozycjonowania. Chcąc zmienić ten stan rzeczy konieczne jest wprowadzenie kilku kluczowych zmian. Pamiętaj jednak, aby wszystkie działania optymalizujące były wygodne w odbiorze głównie dla potencjalnych użytkowników. Pogodzenie komfortu odbiorców i...

SEO copywriting na przykładzie tego artykułu

Copywriting SEO to sztuka tworzenia tekstów na strony www, które pełnią nie tylko funkcje informacyjne i zachęcającego do skorzystania z opisywanej oferty, ale przede wszystkim wpływają na pozycję witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Teksty SEO, dzięki spełnieniu określonych wymagań, pomagają przyciągać nowych użytkowników i zwiększać sprzedaż bez korzystania z płatnej reklamy. SEO copywriting: co to...

Czas ładowania strony

Czas ładowania strony to czas, jaki zajmuje tejże stronie wczytanie się i pokazanie się w pełnej formie użytkownikowi docelowemu. Choć brzmi to dość prosto na szybkość ładowania się strony ma wpływ kilka czynników — sama w sobie nie jest też tak prostolinijna, jak mogłoby się wydawać. Mierzyć ją bowiem można na kilka sposobów, biorąc pod uwagę:...

Pozycja strony w Google a korzyści dla firmy

Obecnie korzyści wynikających z posiadania swojej witryny internetowej nie trzeba chyba nikomu tłumaczyć. Niemniej jednak, aby mogli do niej dotrzeć nasi potencjalni klienci, musi mieć ona odpowiednią pozycję w Google, czyli być po prostu dobrze widoczna w wynikach wyszukiwania. Jakie korzyści dla firmy może przynieść właściwa pozycja strony w Google? Nie jest to na pewno wyłącznie...

Jak sprawdzić pozycję strony w Google?

Jesteś właścicielem strony www albo sklepu internetowego? Może prowadzisz bloga, na którym dzielisz ze światem swoimi przemyśleniami? Niezależnie od tego, co robisz, zapewne chciałbyś się dowiedzieć, na jakiej pozycji w wynikach wyszukiwania Google znajduje się Twoja witryna. Podpowiadam. W jaki sposób sprawdzić, czy strona jest widoczna w Google? Zanim przejdziemy do omawiania narzędzi, pomagających sprawdzić pozycję witryny...

Dobór słów kluczowych

Odpowiednio dobrane słowa kluczowe to podstawa sukcesu artykułu, strony i promocji. Selekcja fraz to pierwszy krok do tego, by poprawić pozycję w wynikach wyszukiwania i zwiększyć ruch na danej witrynie. Istnieje szereg bezpłatnych narzędzi, które ułatwią to zadanie. Trzeba je tylko umiejętnie wykorzystać. Dlaczego dobór słów kluczowych jest tak ważny? Właściwy dobór fraz, ich rozmieszczenie...